「The Fire」(動画)

先日紹介したスウェーデン発のSpotifyというアプリですが、様々なジャンルごとに たくさんのプレイリストがあり、そのプレイリストを開くことで多くの楽曲を ランダムに流すことが出来ます。 流れてくる楽曲のほとんどは私の知らないものですが、その中でときどき私の 耳に残るものがあると、その曲名とアーティストを調べてみます。 今回は、そんな曲の一つをご紹介。 この曲も私の耳に残り、歌っているアーティストを調べてみるとかなり前に 私のブログでも記事に書いたことがある、キナ・グラニスでした。 この曲自体は2年ほど前にリリースされたものでしたが、私が以前に記事を書いた のが2012年6月11日ですから、MVの中の彼女は3年ほどの間に随分と大人の 女性になったな~、と感じました。 キナ・グラニスに関する過去記事はこちら↓                「キナ・グラニス『In Your Arms』」(動画) では私の耳に残った、キナ・グラニスの曲です。 The Fire - Kina Grannis (Official Music Video) The Fire - Kina Grannis You let the fire out, and it's right in front of me You let the fire out, and it's right in front of me You stood tall the fire began to let out, I trusted you'd refrain and keep closed your mouth You let the fire out, and it's right in front of me You let the fire out, and it's right in front of me Words crashing through the flames smoke spreading far And I thought we'd remain free from it's harm You let the fire out, and it's right in front of me You let the fire out, and it's right in front of me Will we burn Will we burn From the fire will we learn, To be mindful and keep away from the words that ignite the flame Our words will ignite the flame You let the fire out, and it's right in front of me You let the fire out, and it's right in front of me You let the fire out, and it's right in front of me You let the fire out, and it's right in front of me Right in front of me Face it don't turn around, there's no running from the heat